WE R BACK

Hejhej, vi är tillbaka! Nu under slutet av skolterminen har det varit rätt så stressigt för oss alla, kanske har skrivit det i något annat inlägg, men whatever. Just nu praktiserar jag på en restaurang i Vasa och det är jättechill! Har fått börja sent och slutat tidigt och fick även ledigt imorgon. 

Ganska mycket har hänt när vi inte har bloggat orkar dock inte berätta allt, men förra veckan under lördagen hade den koreanska koregrafen BongYoung Park från 1M workshop i Angered som Ann-katrin ska skriva om senare, kunde tyvärr inte vara med på det.
Och under söndagen var det Kpop dance off på Arena 29. Det började med försäljning, karaoke och mat i ena byggnaden sedan började själva dansandet i en annan byggnad, där tävlade ALO, IRI5, Swe-T och andra grupper från olika städer i Sverige. Som jury var Bongyoung Park, Team Loko från London och Alyssa från New York. Vinnarna i kpopdans tävlingen blev Swe-t och i freestyle minns jag inte. Dagen efter eventet sa jag och några vänner hejdå till min närmaste kompis Philip som ska studera i Sydkorea nu ett tag. ><
 
Och i Tisdags träffade jag Cajsa och vi åt på Waffles Café nära min praktik, rekommenderar det starkt om ni älskar våfflor lika mycket som jag. C:
På lördag ska Ann-Katrin och Mica komma över till mig och vi ska julbaka. Mer bloggande blir det då! 


Bild på godaste våfflan i Göteborg^^
Här får ni en julig låt också. 
 
Länk till 1M's koreografier > 1M
// Anna
DAILY | |
Upp